leave it all behind

hej, hej, hemskt mycket hej
sista rycket nu. kämpar med mina jävla filmer, haha. usb-minnena räckte ingen vart. så kom puckot på att ena pappas dator ska ju trots allt med upp. gah, bara det att typ alla filmer fanns på stora datorn .. så nu är det bara att flytta via dator, usb, till dator. suck. det sölar.

ska hoppa i duschen på en strax. sen packa ihop min lilla väska och sedan tagga 14 timmar i bil. eller garanterat ett par fler eftersom vi lär stanna på mer ställen än i stockholm. och om jag kör så går det nog inte lika fort som vanligt, för då lär jag köra vilse eller nått ;)

det gör absolut inget om ni stör mig med sms anytime. på återskrivande. hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide