drop a bomb

hej, hej, hemskt mycket hej
har lånat johannas kamera och provfotat. ska ju som sagt låna den under hemmatävlingen och fota alla jag kan. eller åtminstone alla hemmaekipage som jag hinner med. ska ju som knoppa 11 hästar och grooma pärlorna. men ska göra mitt bästa för att kombinera allt ;)

i alla fall så kände jag mig riktigt ringrostig i fotandet. men jag älskar objektivet. vilken härlig känsla den gav. jamen, tränade att få till någorlunda bilder under dagen så man kanske lyckas prestera när det gäller ;) som vanligt sänks kvalitén på bilderna avsevärt när jag stoppar dom hit. men avgör själva om ni gillare annars. med tanke på att jag aldrig fotat med kameran och det var grymt länge sen jag fota hoppning och det med bra grejer så blev det helt ok ändå. blir ju aldrig nog nöjd, och det kunde ju ha vart värre, haha. lägger in några av dom lite bättre, blev över 150 bilder efter grovrensningen, så ajo, det hade ingen idats med ..




lustigt nog blev nästan alla publicerade bilder på fuxar, hahaha. åååh, ni ska veta hur lattjo det var att fota ordentligt igen. nåja, ska ladda kameran och stänga ögonen. ska och fixa massa småsaker i stallet på fm. men det blir nice, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide