come on feel the noise

hej, hej, hemskt mycket hej
fotade mer bilder igår. massa på johanna och gulan. och några på denice och mulle slank också med. en del bra, en del mindre bra. inget jag var desto nöjdare över. kom hem först tolv på natten från stallet efter att ha målat och fixat papper och sånt.


sorry för pissig kvalla här. better irl.

mina lysen på bilen är som sagt helt trasiga, så var ju tvungen att köra så i mörkret. hehe, en bil bakom mig blända som fan, och en bil jag mötte gjorde samma. liksom hur dum får man vara om man inte märker att man kör utan ljus när det är kolsvart ute. nåja, jag skrattade medans jag fick upprepa "meeen jag vet!". inte för att någon annan hörde, haha.

har som hållit mig väldigt upptagen och sysselsatt med tävlingarna nu hela tiden. har klämt in två barbacka turer på prisma under dessa dagar, annars är det mest tävling, tävling, tävling. har hundrafemtioelva saker att göra imorrn, så måste ställa klockan på nio. jag kommer snooza bort mig, nah. tre börjar mitt pass som uppstallningsansvarig typ och då blir man väl där ett antal timmar. shit, måste stressa järnet. aja, bäst att börja skönhetssömnen nu, nighty!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide