enemies of dark

hej, hej, hemskt mycket hej
insåg just att jag glömt göra ett inlägg med bilder från tävlingen, hehe. men har lagt upp en del på pixbox om ni vill kolla. dock är dom skit kvalitétsmässiggt där. fina egentligen, buh.

hoppträningen i tisdags gick hyffsat. red jesse och tränade framhoppning. fan vad tungt det var först. kass kondis tillråga på allt. men sen släppte det och flöt på. han stoppade en gång på en högre oxer då jag hade för lite galopp. blev lite osäker sen, men klämde oss över oxern på över en meter ett par gånger. så ja, helt ok trots allt. tur att jesseboy är en tålig, förlåtande pärla :)
på onsdagens lektion hade vi anneli som vikarie. red camme, men det gick inte så jättebra. vet inte vad jag sysslade med. men i slutet gick det bättre och bättre.

varit i tärendö sen torsdags. lånade farmors gamla bil och körde dit med jossi, ronja och hundarna. tagit det lugnt, slappat. slöheten tog över och jag hade lätt bara kunnat sova.
på lördag fyllde kusin år så vi firade henne. körde en kort stugcamp och vi vann. sen på kvällen efter om och men blev det holmen och eldfesten.
robban bjöd på fanta och rosé. ett, två, tre, fanta och rosé. nejmen seriöst, det smakade rusktigt bra faktiskt. inget jag hade väntat mig. det slank ner nån cider och lite öl. men dålig tagg.
tog oss dit, gick in på ölområdet, behövde fan inte legga en enda gång. och även jossi och ronja kom in ett antal gånger så .. ;) drack inte desto mer där. men hängde med kusin, syrran, ronki. lyssnade hela willy clay. livemusik är bra. men synd när man inte känner till låtarna och sånt. kollat folk, snackat. jag är ju ganska kass på att vara ute på rejv. inte min grej. sen vid två gick skjutsen till stugan. men stannade hos grannarna en stund, sen ut vid elden innan jag gick hem vid tre och kröp i säng. hade vart mer värt att vara dit om man kännt mer folk. men nångång ska väl vara första gången man besöker eldfesten ;) the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide