we spoke on the phone

hej, hej, hemskt mycket hej
idag har jag hunnit med mycket. tagit hand om prisma och gjort allt vad det innebär. skrittade fram runt småstallen och gick sen på banan och trimmade lite.

               

shit, vilket jobb sara gör med henne. om man kort ska beskriva prisma blir det nog tjurigt litet fuxsto ;) när jag skulle sakta av till skritt från trav i början tog det typ en halv volt innan hon stannade. hon skulle bara springa och bestämma själv. i slutet var hon i alla fall skitfin i galoppen så då var jag nöjd :)



fick sen rida ut fisan. så linno och lillan tyckte vi skulle hänga med dom. shit och pommes. men det gick bra, ingen trillade av. eller jag trillade inte av ;) linno är ju som vanligt helt galen efter stigen. eller hon är alltid galen i och för sig, hehe. det blev lite lugnare form av rejs och sånt. men det var faktiskt kul. fegis som man är, ett riktigt kontrollfreak.
fixade klart allt till djuren och kunde sen gitta hem. the end.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill se meeeeera bilder. Tycker om din blogg för du har alltid så fina bilder man kan titta på :)

2010-08-06 @ 13:27:18
URL: http://bboogeyman.blogg.se/
Postat av: Jk

tack vad snäll du är anna :) jag som just längtar efter min systemkamera som varit trasig sen länge. nu får man nöja sig med mobilbilder och dom är inte så lattjo alltid ju ;)

2010-08-07 @ 02:44:49
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide