you can have whatever you like

hej, hej, hemskt mycket hej
har ägnat min dag åt lille camme. han hade fixat fin lerinpackning på sig själv. blöh. red i alla fall en stund på banan med honom. inte så himla hårt och super kravfullt. känna efter lite bara sådär. stundtals kändes det helfint, men annars red jag inte så värst bra. han kändes lite långsam ibland och tog inte skänkeln direkt. men vet inte hur mycket man törs trycka på när man inte känner honom sådär mycket än ;) nåja, bockande genom en hel hopplektion hann vi ju med första ridturen och en avfallning och massa bus på andra, haha. sötnäsan.

sen skrubbade jag och johanna han ren. han fick ett ordentligt bad, vi var värsta noga. men han verkade faktiskt tycka det var skönt. han verkade inte desto mer störd över att det tog ganska länge och det. fick till och med tvätta ansiktet på honom, det var inte väntat. så imorrn ska jag frisera frisyren och klippa svansen som tog i backen nästan. lovar att han kommer ha fixat lerinpackning tills imorrn också, men nåja, han kan nog inte bli lika smutsig som innan oavsett ;)

 


lille ronny är ju i alla fall söt som tur är.


bleh, jos fotade nåra bilder på oss så jag fick se. uäk, vad hemskt. man ska nog helst undvika att se sig själv och sånt när man är jag. fybubbelen. hon filmade lite också så jag skulle få se lite, men den hann jag inte titta. måste göra imorrn och sen radera fort så ingen annan skulle råka se katastrofen. hehe, men bara man har roligt va? eller? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide