closer to the edge

hej, hej, hemskt mycket hej
gick hem från arbetet igår. värt att kliva upp och jobba halva dagen och sen inse att man inte orkar nå mer. mHm, men jaja. sovde lite och tog det lugnt. inatt hade jag fett med feber och kunde knappt sova. men när jag väl somna sovde jag riktigt gott.
nu kommer febern fram och tillbaka. nämen det känns massa ibland och ibland inget. jobbigast är min huvudvärk. kronisk huvudvärk fan. soffi tror jag har hjärntumör. hon har hjärnskada :) tror det är lika att jobba imorrn, blir ändå för rastlös här hemma.

har som sagt grymt tråkigt. kanske går och kollar en film eller nått och sover sen. jossi och dogglan åkte nyss hemåt, trist. men får se till att dra dit snarast. ordbajsning, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide