everywhere and nowhere

hej, hej, hemskt mycket hej
är helt slut nu. har jobbat sen sju. sen var det ganska lugnt. bara dom privata som skulle ut. och sen till lunch hade det blivit varmare så ingen skulle in och nu har vi ju slutat ta in till em också. så verkligen lugnt. men har då passat på att städa hela höladan. sopat hela alltet, vikt plast och satt ihop lastpallarna. också fixat torrhöet som var huller om buller i en pyramid. fattar inte hur dom tänkte när dom tagit balar och det. när jag klättrade högst upp hittade jag en öppnad bal mitt i allt. lite random.
men nu är det fint och ordning och reda! fast säkert inte så länge till. har garra redan blivit stökigt. man blir tokig när folk är så slarviga. det såg ut som en bomb innan jag satte igång och ingen verkar ens ha märkt det. eller? sure om man inte har tid, men kan man aldrig ha tid att göra litegrann? aja ;) jag gillar ju att städa, eller när det blir ordningssamt så.

hade min sista lektion för terminen. alla barn red barbacka och ingen trillade av. mäkta imponerad av dom. superduktiga. hann leka lite 1, 2, 3 ost och sen körde dom följa john. så kul att se hur dom har utvecklats. stackrarna som måste ha mig, dom verkar vara lite missnöjda, men säger inget, haha ;) hoppas dom flesta börjar komma utan sina föräldrar sen. det är i princip dom som är värst att ha med.

jamen, ska kolla nått program med mamma nu. ska vila mitt bankande huvud och värkande rygg och gamla kropp. hahaha, intressanta saker jag skriver. nåväl, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide