just like a circus

hej, hej, hemskt mycket hej
hoppträningen igår gick bra. vi kom över alla hinder alla gånger. tre av dom som såg sist och nu sa att det var femhundra gånger bättre än förra gången :) och jamenar, flög ju inte av så, haha. men vi fick fan inga stilpoäng kan jag lova. fast det tar vi eftersom, nu satsar vi på att kommer över hindrena, sen finslipar vi stilen ;)

for ut med jh sen en sväng, ganska dött. haha, vi har fan ett mysterie att lösa. kommer bli spännande när sanningen kommer fram. var det professor plommon som dödade doktor swart med en ljusstake i danssalongen? fortsättning följer med all sannolikhet inte hära, men den som inte löser gåtan kommer bli straffknullad! *

ah, känns som att jag börjar bli sjuk. damn. jag som ständigt säger att jag har så bra immunförsvar, men förkyldningen verkar ha fått grepp om mig också. ska i alla fall rida två lektioner idag. en med klubbis och den andra med madde. det är markarbete med den ena, kanske även med den andra. a lot to do. ska nog ta mig till stallet snart, bara josefin hämtar sin hund. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide