breakeout

hej, hej, hemskt mycket hej
glömde skriva att jag red älskade olle igår. det var saknat. myste på ordentligt när vi borstade. blev en riktigt härlig ridtur, dock hann jag med ett snöbad förstås. det var så in i helvete djup snö att jag nästan inte kom därifrån. haha, fyfan vad jag skratta. stackars olle fattade ingenting, det var ju inte meningen att jag skulle trilla av, nog trodde han piloten skulle hänga med i hans övningar. han var så supersnäll och duktig när jag skulle klättra upp på honom igen. sen var han så fin, så jävla helvetes fin :) och innan det var jag ju och kolla hockey, fick faktiskt till en del bra bilder, bättre än vanligt. det tar sig alltså (haha, trodde jag tills jag kollade igenom bilderna igen nyss ;)).




är redigt sur och irriterad ständigt. ganska nere och deppig för ovanlighetensskull. men det är väl vårdepressionen som kommer. men hur sjukt låter inte det, vem blir deppig när våren närmar sig? nåmen det är väl bara så att mycket runt omkring mig skiter sig helt enkelt. jag hatar denna känsla. men som tur är kan jag i alla fall hantera den bättre än vad jag kunde för nått år sen typ. det är tur att ärr på utsidan läker, dom jävlarna på insidan etsar sig kvar. så om jag är ovanligt otrevlig så skyller vi det på att jag är i en svacka. minsta lilla grej kan få grubblarn i mig att sätta igång på högvarv. men det löser sig, det gör det nästan alltid. men just idag hade jag mer än gärna bara raderat hela min vänlista och börjat om på nytt med en massa nya namn och ansikten. bara glömma och göra om. jag är dum i huvudet .. resten tar vi sen .. puss.


Kommentarer
Postat av: marro

:(

2010-02-09 @ 16:36:26
Postat av: G E L I C A <3

Fiiiin blogg tjejen :) Kraam

2010-02-16 @ 18:02:22
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide