as far as you can go

hej, hej, hemkt mycket hej
glömt att uppdatera här märker jag ..
i onsdags red jag ludde på lektion, gick sisådär. på torsdag red jag sockan på lektion och det gick faktiskt grymt bra. men så hade jag också en bra inställning i början. i torsdags red jag också ut madde med soffi, linno och felicia. soffi och shakira gick omkull i diket en gång, annars gick det bra. maddis var grymt duktig :) på fredagen red jag lite markarbete med madz tillsammans med jonni och gulis. hade två sockerbitshinder på varje långsida med ungefär 21 meter emellan. sen en galoppbom vid x och några travbommar på en kortsida. gosch, hästen var grym. lite hopphjärna har hon allt. trodde hon skulle vara korkad, men ack så fel jag hade. när vi började på hindrena kastade hon sig över första, rejsa och kastade sig över andra också. hon gjorde typ så en gång till tills jag gjorde halt i mitten av hindrena. sen gick det hur bra som helst. då lyssnade hon mycket bättre och fick bättre språng. gud vad kul det var. sen när jag var nöjd och avlutade var hon också helt dunderfin.

lördagkväll söp vi lite hemma hos hedqvist. hon skulle supa skallen av sig och jag hängde på. hon gjorde lite piggelindrinkar, smarrigt. och sist klagade hon på att jag drack söligt, men nu jävlar var jag nästan ett glas före henne hela tiden ;) och så gav hon upp innan mig också, haha. tyvärr hade vi bara en kvarting explorer att dela på så vi hann inte ens bli fulla. haha.

söndag vankades det hockey. första parkett som vanligt. försökte fota fina bilder, men det går inte. dom flesta blir suddiga och fula. att jag aldrig lär mig. ska byta plats nästa gång och fan lyckas. dom vann i alla fall med 9-2.
the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide