let's get retarded

hej, hej, hemskt mycket hej
måste skriva om en efterbliven sak medans jag kommer ihåg.

här i veckan var vi ute och körde audi. senare under kvällen körde en annan audi framför oss. grymt söligt. så jag skulle vara lite lattjo och skicka ett sms till honom från min mobil. det var jhs polare. tänkte berätta för honom vars han har gasen. frågar jh om gasen är till vänster, men i huvudet menade jag höger. hon rättar mig och så skriver jag ett sms hur nöjd som helst. sen skickar han tillbaka nått i stil med "jaha, jag trodde det var den längst till höger". jag hägde som inte riktigt med på vad det stod förrän jag läste det för jh. då frågar hon om det stod höger .. och vadfan jag skrev egentligen .. hahahaha, såklart hade jag skrivit "gaspedalen är den längst till vänster ;)". fyfan, vad fail. men jävlar vad vi skrattade. och jag skämdes lite. mitt skämt som skulle ha blivit så jävla bra blev en riktig flopp. så jävla typsikt mig alltså. men nåja, om man tänker riktigt långsiktigt kunde nog mitt sms också funkat, hahaha. med mig har man då sällan långtråkigt skulle jag tro ;) jessica signar ut, slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide