burn in heaven

hej, hej, hemskt mycket hej
klev upp innan sju för att sätta ut hästarna. när jag gick till stallet lät det som att det mullrade lite. lindade av kusarna. sen började det regna ordentligt och mullra lite mer. så inte tordes jag sätta ut dom. gav dom istället hö att tugga på och lät dom stå kvar inne.

satte mig vid datorn och tänkte fördriva tiden lite. inte borde den väl tas av åskan om jag bara kör på batteriet? kan i alla fall inte gå och sova vidare känner jag. för om det dåliga vädret går över och åskan aldrig når hit så vill ju hästarna ut i hagen och äta gräs. fast det verkar gå långsamt .. det kan väl komma hit och sen försvinna istället för att bara morra en bit bort och inte komma till saken liksom.

nåja, jag får väl sova i bilen hem sen då. snart blundar jag nog oavsett med ena ögat. vet inte vad som hänt, men typ hela ögonlocket på ena ögat har svällt. så det är ansträngande och tungt att bara hålla det ögat öppet ;) hoppas ni andra sover så gott i era sängar just nu, pheh. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide