if i were like you

hej, hej, hemskt mycket hej
idag var det sommar gånger tio. termometern visade 32,6 i solen mitt på dagen. geez. men det fläktar i alla fall skönt hära :) dom andra for och golfa så jag och merre var ensamma. eller ja, anton var kvar också. så jag tog med hunden på en prommis och upptäcktsfärd. det var ganska skönt, även om det var en hel del varmt. var bara ute i en halvtimme ungefär.
chillat, pysslat i stallet och sånt. senare på kvällskvisten släppte vi hästarna i storhagen tillsammans, så då fick dom springa. duchade läänge. käkade ute i solen sen. är trött som fan, men borde inte vara det. har ju sovit länge idag. men man blir kanske trött av solsting, hehe.

har fixat utorrent och det på lo's data, så ska ladda ner nå film tänkte jag. finns massa jag vill se, så ska bara bestämma mig. går inte så fort, den är uppe i 47 ungefär, snabbare än hemma i alla fall. hos kusin ladda den över tusen och det tog typ en timme knappt. det var grymt.

nä, nu ska jag vila rumpan och hjärnan. sen går jag nog och sussar. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide