kidhulthood

hej, hej, hemskt mycket hej
har nu varit vaken i över 40 timmar. hade kunnat vara vaken ett par till. men har inte desto mer kul att göra. och kanske bäst att vara pigg till imorrn ifall vi gör nått roligt då. om inte annat kan man ju sova i bilen. om jag nu inte måste köra en bit. fast ytterst tveksamt. så åkrädd som carre är så lär hon nog inte be mig köra i första hand, hehe.

borde vara tröttare än vad jag är. men börjar bli lite tung i huvudet nu. ska bara packa min väska, och bestämma mig vad jag ska ha med. ids inte packa för mycket ifall det blir tåg eller så hem. fett jobbigt att kånka runt på massa saker och hålla reda på dom.
sen går jag väl och sover antar jag. ibland är man som man är, har lite lust att vara vaken längre bara för att se hur länge jag pallar. yeah, that's me. nåmen, hörs och syns. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide