painful to me

hej, hej, hemskt mycket hej
tänkte pallra mig till kusarna. men om jag väntar ett tag till så slipper jag nog gå och mata dom. för det är mycket troligt att vinden kommer flyga hela bilen bort till stallområdet. äh, jag orkar inte vänta. men låser nog den ordentligt så inget åker ut om den bestämmer sig för att köra berg och dalbana genom himlens luftbanor ;) nåväl, om inte annat kommer jag nog vaggas gott till sömns ikväll, hehe.

nu tjappar jag hela vägen till kusarna och tillbaka innan jag kan krypa ner under täcket och glo en rulle som sägs vara väldigt bra. hm, channing tatum är med, så den är nog värd att glo ;) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide