planet to planet

hej, hej, hemskt mycket hej
tjao, dom senaste dagarna har jag verkligen inte gjort mycket alls. knappt varit utanför dörren. sovit till lunch eller efter det och sen stirrat i taket i princip.
den här sommaren suger. toppar listan för mest värdelösa.

gick aldrig och la mig igår. satt uppe och ordnade bilder på datorn så jag så småningom ska kunna föra över på skiva. egentligen är det ju plättlätt att bara dra över alla filer till skivan som har stort utrymme + att jag har ganska många. meen, jag i ett nötskal måste ju såklart fixa och ändra tills allt är så perfekt som jag vill att det ska vara. så det tar lite tid kan man lugnt säga. gjorde bara det hela natten och långt in på morgonen. än är jag inte klar. men har rensat en massa så nu finns det lite utrymme på både datorn och externa minnet.
vilade i knappt två timmar till klockan tre. så nu kan jag vaka en till natt fast, hehe.

var tänkt att vi skulle rulla mot kusten idag. men det löste sig inte med josefins tandläkartid imorrn. så då far vi först imorrn efter det. verkar som första stopp blir i luleå hos heidi. sen vet jag inte vars det bär av. på torsdag slår jag mig ner i piteå i alla fall. men bara över helgen. det blir hårt, massa grooming ;)

ska bli skönt att komma iväg. det suger hemma. och när man bara har en massa tid till ingenting hinner ett flertal tankar passera och man hinner grubbla på det mesta. uäk. well, keep in touch, ses.


Kommentarer
Postat av: vanja

hoho om du vill stanna längre i piteå (om du inte har annat inplanerat) så är jag ensam där från söndag så du är välkommen att ockuppera gästrummet å va med mig om du vill (å 2 hästar, 2 katter å 1 galen Terrier) hör av dig om du är sugen :)

2010-07-06 @ 10:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide