spit in your face

hej, hej, hemskt mycket hej
haha, nått riktigt roligt inträffade ju idag ..
mina svarta brallor har varit borta hur länge som helst, vilket har varit väldigt ledsamt. har trott att dom kanske försvunnit i tvättstugan eller nått sånt. varken jag eller mamma kunde minnas vart vi sist sett dom.

och vips, idag när jag drog av mig täcket hade jag sparkat sovsäcken i fotändan åt sidan. och vad ligger inte där då? jo, mina svarta byxor. hahaha, fan vad lurigt. men nu vet jag ju vart jag har dom ;)

Kommentarer
Postat av: gissa vem? ;)

HAHAHAHAH jk du är så jävla kass!!:D

2010-07-21 @ 17:23:28
Postat av: Jk

haha, soffi. du suger ;)

2010-07-21 @ 23:01:11
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide