nightrain

hej, hej, hemskt mycket hej
har fått sova riktigt länge idag. men än en gång blev jag väckt av anitha. min ena extramamma. har ju som med mig två extramammor ibland ;) fast jag tror klockan var efter tolv då så. men jag orkade inte gå och äta frulle så jag sovde lite till. tror jag hörde när lotta och tommy kom, men fortsatte vila. vet att jag snackade med sara vid halv tre, och då hade jag fortfarande inte krupit ur täcket ;)

men sen var det bara snabba ryck. hoppade bara ner från min säng och förflyttade mig till framsätet i princip. donade i stallet och packade ihop och flyttade sen till travet. åh, lilla tanten trodde vi skulle stanna i deras stall till på söndag, så hon verkade faktiskt lite ledsen över att vi inte skulle det ..

installerade oss på travet i alla fall. hade inneboxar i ett av gäststallen, finers. gjorde iordning hästarna, lotta red valle och jag longerade olle. har ju ingen hjälm så jag kan inte ens ha lite roligt ;) sen red hon olle lite. fett äckligt gräs. blött, och sjunkigt, huva.

åt på hotellet. provade pasta carbonara. supergott, men blev så mätt alldeles för snabbt och fick lämna massa. underlig dag. läste tidning och gick sen tillbaka till travet där jag parkerat mitt boende. avstånden är helt sick. mitt hus på ena kortsidan av travbanan. stallet är längst bort på ena långsidan. närmaste toan längst bort på andra långsidan typ. nu hade en cykel passat himla bra. jag kommer ju hinna bli sjukt pigg under den tiden det tar att gå till stallet, fodra morgon och tillbaka ;)

får fortsätta sova efter morgongivan, om jag kan. sen är det ponnytävling hela dagen, så nog finns det att göra då. och så måste jag leta en duschjävel annars flyr jag till campen. fint att gå med smutsigt hår och vara äckel, hehe. mer vet jag inte justans. keep in touch, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide