save something

hej, hej, hemskt mycket hej
vaknade faktiskt kring tio imorse. så passade på att kliva upp för att kunna hitta på nått av dagen. men puckot i familjen vägrade ju kliva upp förrän ganska sent. så jag och mamma har tagit det lugnt i soffan ett tag. det regnade ju ändå ute så.

men när puckot var klar så drog vi ut. styrde bilen mot piteå och halvvägs dit kom solen. det är sällan regnigt i piteå, eller? sommarstaden ;) hade inga speciella mål. men vi for till mammas faster i hemlunda som ligger nära bergviken, som ligger nära hortlax. tror aldrig jag träffat henne, inte då när jag varit tillräckligt gammal för att minnas det i alla fall.
det var jävligt fint där. kan som säga att dom är multimiljonärer. men dom har byggt upp sitt eget företag och tjänat alla pengar, så nog förtjänar dom allt, men avis blir man ;) har lite bilder, men vill inte och kan inte lägga in på deras dator. men slänger in dom sen. bara kassa mobilbilder, och det ser inte så mycket ut, men en liten översikt, hehe.
nybyggt med pool på framsidan och ett hus med bastu, jacuzzi och det. åh, vad jag också vill ha. en pool är att dö för :) fick en rundtur där vi fick se allt. housch!

åkte förbi hortis så di andra fick se lite, men ides inte gå in. ska ju dit imorrn så. tror dom uppskattar att bara behöva ha mig där just det som är tänkt och inte mer ;) åkte till havsbadet, och norra stenarm och kollade läget. det var så varmt så vi gick ner till vattnet. till och med jag gick i tills byxorna började. modigt av mig! :)

in genom stan och vidare till rosvik där vi käkade och hälsade sen på eva ett bra tag, sola och chillade och tog det allmänt lugnt.
hahahaha, just innan vi skulle fara satte jag mig på en av plaststolarna. jossi gav mig dogge. och mitt i allt cpdrog han med turbofart och världens kraft in i uterummet. alltså på min vänstersida och badabingbadabang så drog han med hela mig så stolen välte på ett ben och gick av. helvete vad vi garva. sjukt knäppt. hade velat ha det på film ;) hahahahahahahahahaha. jaja, på återskrivande, hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide