empty shelfs

hej, hej, hemskt mycket hej
nu när jag var och skulle ge lite kväll åt hästarna gick jag först och skulle ta ut tvätten. övermissbrukar tvättmaskinen just nu när antalet av mina kläder är väldigt få. men det är inte ens lite jobbigt att tvätta. tänk när man bor i lägenhet är det de värsta som finns nästan.
men det var ju inte det jag skulle skriva. utan innan jag gick in gick jag som på sidan av byggnaden så jag såg fönstrena. sen visslade jag på hästarna och sen efter ett tag tittar det ut en svart mule, men han fattade ingenting, så fick gå så han såg mig ;) då kom även en brunrosa näsa ut ur sitt fönster. hur söta får man bli liksom. kärlek på dom.
fått stå och klia båda två litegrann också. dom har hunnit bli lite bitna redan. och olle fick jag inte stoppa nå medel på tidigare. han sprang iväg så fort han förstod vad jag skulle göra. och sen kom han aldrig inom räckvidd igen. var knappt att jag fick sätta helosan sol tidigare på dagen. vilken tönt, och han var fortfarande rädd för mig i boxen, hehe.

ska nog kolla om det är nå kul på tv innan jag går och sover, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide