the wrong direction

hej, hej, hemskt mycket hej
varit tävling i boden ihelg. eller fredag och lördag bara. valle blev tvåa i 120 på fredagen med vanligt bett! olle hade ett ner. valle tvåa i 125 på lördag, olle två ner. olle etta i 130 och valle tvåa i 130. enda nollorna :)
sen åkte vi inte hemåt utan söderut till piteå. hästarna fick välförtjänt belöning i form av varsin stoooor grööön gräshage. det gillades. körde touaregen från gälka och hela vägen, den är fin, hihi.
vi drog sen och käkade på havsbadet. körde tommys nybil, den är också lite fin ;) åt så god mat, mums. det godaste jag ätit på sjukt länge, kanske det godaste nånsin. och sen på kvällen var jag så trött att jag somnade innan tio.

skulle väl egentligen hem idag, men här sitter jag ännu ensam med hästarna ;) är lite hästvakt och har skön semester på ett av dom bästa ställena i sverige ju. det är 24 grader, strålande sol. vad mer kan man säga .. sommar äntligen. bara det att jag inte har med mig nå kläder nästan, så får klara mig med långbraxor, haha.

tänkte kanske fara och snabbhandla lite på en affär i närheten. måste bara kolla att hästarna har vatten och mår finemang. sen tar jag väl tag i stallet och allt sånt. lär inte ha tråkigt, finns säkerligen en hel del att göra. annars kommer man alltid på nått :)

på återskrivande, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide