feels like flying

hej, hej, hemskt mycket hej
en sista update på hästfronten då. undine fick två ner, calle nolla och placerad trea i 140. hästarna är nattade och klara. deras hästskötare lämnade tusen grejer till imorgon, dumt. men orkade inte, haha.
båda kusarna går 135 imorrn, även calle och stenne. hoppas på fina rundor :) första klassen startar åtta, det bärjar med 120, sen 150, sen 135 osv trorja.

väntat på min choklad. den kom för en stund sen. marabou polka. ska bli spännande att prova den. men överväger att först gå på toa och sen fylla iskallt vatten i min vattenflarra. men det kändes så långt att gå ända bort. och måste ladda mobiljäveln också, kan bara ladda typ trettio minuter i bilen, annars dör bilbatteriet då jag inte har en vanlig laddare eftersom en dum ungjävel plockade ut den ur min packning.

nu ska jag ta mig i kragen och göra bort mina ärenden och sen krypa upp i min mysiga koja och snoka runt på olika roliga sidor, om jag orkar. är fett jävla trött och ska trots allt upp sex eller sju imorrn igen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide