mark my word

hej, hej, hemskt mycket hej
sitter just nu i hortlax. vi körde ända hit. jag somnade en stund nångång efter sundsvall. sen när jag vaknade så var vi i umeå och då frågade lotta om vi skulle fortsätta till piteå. jo, sa jag, men inte trodde jag hon orkade köra. men jajamen, hela vägen till piteå kom vi. men trötta som fan!

såg massa blixtar på långt håll när vi närmade oss. ganska fint. gillar åska. eller ibland är det lite läskigt, men skräckblandad förtjusning kan man säga ;) när vi kom till hortis hade regnet inte hunnit med. så vi skyndade oss och just när vi lastade ur kom regnet och när vi ställt hästarna i stallet började det åska ordentligt.
det small nå så jävulskt. åskan går satans hårt här ute. det är ju ganska öppet och sånt. men nog är det lite fränt, hehe.

klockan var alltså typ två på natten när vi kom fram. så vi matade bara kusarna, och slängde oss i säng. jag har sovit till tio, då var hästarna ute när jag kolla genom fönstret. så jag klev upp och duschade lääääänge. sen när jag gick ner insåg jag att ingen var vaken. småglodde lite tv en stund, gick sen ut i bilen och hämtade dator och sånt.

nu har sjusovarn vaknat. vi ska väl göra klart och sen rulla hemåt. när det nu blir .. men har ingen brådska. fint väder är det också. har tyvärr inga shorts hära ;) well, syns när vi kommer hem. tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide