down to earth

hej, hej, hemskt mycket hej
jag har längtat efter att få rida lektion. känna känslan när det går bra. och känna att det helt enkelt fungerar. men nej, jag får längta länge till verkar det som. vi red på utebanan. visste att lector skulle försöka få av mig och lyckas minst två gånger.
vad mer kan man säga än att jag hade rätt ..

jag slog skallen hårt som fan - jag bryr mig inte. jag fick blodsmak i munnen - jag bryr mig inte. jag slår mig hårt - jag bryr mig inte. jag känner inte efter. jag sitter alltid upp, jag fortsätter rida. andra gången satt jag inte upp. jag vet inte varför - jag bryr mig inte. jag gav upp, jag gör aldrig det. jag gör fel, jag är värdelös, jag vill inte. jag orkar inte bry mig. men egentligen bryr jag mig, för mycket. men jag vet aldrig varför. jag vet ingenting. jag ville inte rida mer, aldrig mer ens försöka. jag kan inte, det går inte. jag vet inte varför.
jag var arg, sur, ledsen, besviken. på mig själv. alla kan inte vara bra på allt, men varför kan inte jag få vara bra på nånting. vad som helst. det är nått fel på mig. jag vet inte varför. det gör så ont ibland, på insidan. inga plåster hjälper. ingenting.

ville inte rida maddis heller. men när jag lugnat ner mig kändes det bara som att en ridtur barris kunde hjälpa. fick sällskap av tre andra. red stigen. och madde var hur duktig som helst. det var massa vatten och översvämningar som hon bara klampade igenom. det kom en moppe och hon glodde bara på den och blev lite spänd. hon var så snäll, så fin. dom andra skulle in på banan. så jag provade en galopp i varje varv på en liten volt bara för att. och hon var så duktig. fina häst. hon är så bra när hon sköter sig :) i'll miss her actually. hon gjorde mig glad.

kan nog hända att jag fick lite hjärnskakning. men det gör inget. det går över. det kanske är karma? jag förtjänade nog det. you know, what goes around comes around. om ni läste allt, gnäll inte. jag vill tycka synd om mig själv, so just let me. dolt bakom ett leende - det funkar inte alltid. deal with it, i'm just a human, like you, and everyone else. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide