prayer in memphis

hej, hej, hemskt mycket hej
det är en sak som snurrar i mina tankar ständigt just nu .. it gets me headache.
hjälpte till att longera och springa när veterninären kom och besikta hästen igår. hon gick igenom utan anmärkning. på söndag åker hon, på måndag är hon hos en ny ägare.

det känns .. ja, det känns kan man ju lugnt säga. men det känns bra, innerst inne. för jag vet att hon får det bättre. jag vill åtminstone tro det. då får hon kanske någon som orkar bry sig om henne, som vill att hon ska må bra. men lite kommer jag sakna henne, och sakna att ha en häst att bry som om varje dag, som man kan göra vad man vill med. sakna att ha en häst som sin helt egna.
dom skuldkänslorna jag fick igår över allt som hänt när jag varit borta .. jag borde inte få dom, för det har inte på något sätt varit mitt fel. jag har inte kunnat påverka det. men jag tycker så synd om henne, hon förtjänar så mycket bättre.

det snurrade runt ordentligt igår. det är typiskt mig. men det ska bli skönt att slippa tänka på det längre. jag fattar inte hur jag ids, det är inte värt det egentligen. men det känns som att lämnar jag det, så kommer det inte vara någon som bryr sig. but it's not up to me.
ibland blir man förvånad hur pass bra vissa folk känner en egentligen. men tur att man har bra människor runt omkring sig. det behöver man ibland :)

longerade maddis på banan på kvällskvisten. hon var så fin, så jävla fin. sällan hon vart så duktig när jag longerat. hoppas hon sköter sig fint tills hon åker, så får man minnas det bästa av det envisa fuxstoet.
jag tror jag ska fara ut i skogen med henne idag, en sista gång.

vi ser ju, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide