rest of my life

hej, hej, hemskt mycket hej
måndag var chill. hjälpte bara till lite med valle och olle.
var med och hopptränade på tisdag med tiamo. det var många hinder, men riktigt roligt även om jag sög som bara den. men lotta är bäst, mer kan man inte säga :) timpan var förstås också grym.



onsdag började med jobb i stallet. inte så farligt faktiskt. hann också frissa caspers frippa. han blev snygg och såg ut som en ponny under allt lurv. gjorde allt till valle och olle på fm. red lektion, med tiamo igen, dock dressyr denna gång. jäklars vad jag ridit honom massa nu, men det är kul, så jag klagar absolut inte. den hästen är bara för fin. så lydig. lyssnar så bra på sätet. gjorde halter, avsaktningar till skritt från trav, igångsättningar, galoppfattningar och sånt på volt. red utan stigbyglar och jag kunde göra allt med små hjälper och mest bara sätet. hur fint är inte det! den dressyrlektionen behövde jag verkligen för mitt självförtroende :)
borstade sen valle, men red ut olle, med lotta och valle. skrittade i skogen, klumpedunsarna svart och röd, haha. sen en sväng på banan där vi travade lite. han var fin. jag sög, men det kunde jag ta och it didn't bring me down at all.

            
             

började bli glad igen och allt kändes roligare. efter en deppig vecka kom det lägligt. fick skynda till ett möte som vi skulle ha, lotta och mia var med och informera och sånt. tjao, efter det kände jag bara hur matt i huvudet jag blev igen och det glada for väck. blir så less på folk som bara snackar massa dynga och är falska. men ärligt tror jag inte ens dom märker vad dom själv håller på med. kanske jag är likadan, men inget märker.
skjut en same, det hjälps inte att gnälla, men det känns bättre ;) tjing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide