shut up and sing it with me

hej, hej, hemskt mycket hej
jobbat idagen. inte så värst betungande. bara en sak, eller snarare person som stört min sinnesfrid. visst kan alla göra fel, men inte hela tiden och värsta failen. så trög att det nästan är synd om den. hoj, nästa gång ska jag ge den däng så den ser stjärnor och planeter. skämt åsido, men tänker säga åt den i alla fall.


gammal bild på sötollebus, gillar tvångspussar ;)


mockat och fixat till pärlorna också. är inne i ett flow nu att man tar dom av vana, haha. lotta red också valle nu efter över en veckas frånvaro. oj, oj, domen .. om man säger som så, han hade typ sparka hål i ridhusväggen. han har haft det glassigt, riktig semester med mig ;) nåja, annars sa hon att det inte var helt förstört, hehe. han har ju vart avslappnad. och inte handriden! det är ju bra. tror dock hon var lite snällare med domen egentligen, men hon brukar ju oftast vara ganska ärlig så bara att lita på dom orden. kind of. jag har då haft kul :) och valle chill.


gammal bild på finaste, finaste hjärtat.


på hoppträningen red vi typ en oval av sex hinder som vi red runt, runt. två på varsin långsida och ett på varje kortsida. fem glpsprång mellan varje. först gick det ok, då åkte jag bara med. sen blev det värre och värre. hade noll balans och åkte runt som en nybörjare. helt ärligt. hoj. timpan ställde upp som bara den och försökte hjälpa till. men jag failade om och om igen. tillslut kändes det som att han inte tänkte ställa upp och hoppa längre. usch! men i andra varvet gick det hundra gånger bättre, fortfarande lite obalans, men inte alla samma. fast fortfarande långt ifrån bra. bland dom värsta gångerna var denna träning. stackars tiamo, han försökte verkligen och kunde säkert inte fatta vad han gjort för att förtjäna det där. nåja, nya tag nästa gång. skärp mig! hästen gjorde inga fel, han var bra :)


gamla bilder på fintimpis. en från dressyrtävling, två från luciashow.
satan vad fort det gick kan jag lova! stilpoäng, minus noll.


ska spela en omgång biljard på fejjan, sen dejta sängen för det vankas jobb imorrn också. fullt upp, först jobb till ett, sen hem och diska, städa och laga mat tills mamma slutar, sen stallet och rida lektion och efter det us-möte. tur att jag är ledig på torsdag ;) simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide