the only hope for me is you

hej, hej, hemskt mycket hej
would you destroy something perfect in order to make it beautiful?

spotify bråkar med mig. blev så glad när jag hittade en nyare låt av my chemical romance för ett tag sen, sen hittade pappa en till. och sen när jag nu sökte mcr så har dom äntligen släppt ett nytt album! men vet ni vad spotify säger då .. jo, att bara dom med premium har tillgång till det. vad är det för sätt?


älskade, avgudade och nötte my chemical romance för ett par år sen. typ -06 tydligen. vet att jag hade funnit dom innan dom släppte the black parade, det året, och att jag fortsatte nöta dom efter det. men sen vart det liksom tyst på deras front. inge nytt alls och gissa om jag spelat sönder deras låtar då .. men nu jävlar. ska bli spännande att höra resterande låtar :) för älskar i princip alla tidigare låtar och dom nya som jag hört lika så.
haha, gruppen har ju verkligen städat till sig kan man lugnt säga. från början var det sex, drugs and rocknroll i stort sett, sen blev dom cleana och idag har dom blivit gamla, gift sig och skaffat familj. dom är inte riktigt dom där killarna man dregglar efter i drömmen, hahaha, skämt åsido. it still works.

nya albumet heter Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys. låtarna jag hunnit lyssna är Na Na Na och SING, fett bra. ifall ni har samma smak som mig ;)
haha, och jag hoppas och tror jag vet anledningen till att bara premiums kommer åt på spotify. albumet släpps först imorrn! och då hoppas jag att alla får lyssna, hehe. visst gillar ni mitt ordbajsande. sa ju att jag saknat bloggen lite. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide