bulletproof heart

hej, hej, hemskt mycket hej
jobbat och slitit halva dagen lång. trött som en jude var jag. och så var det över -20 friska grader ute. nåväl, överlevde ju åtminstone. sen hem och diska och laga mat tills mamma kom från jobbet.


red lector på lektion. hundra år sen sist. men han var ganska duktig. inte sådär trög som jag trodde, utan hade bra fart redan från början. men han lyssnade trögt åt sidorna. kunde inte få han att flytta undan för skänklarna ordentligt, det störde mig nå enormt. speciellt när man ska göra öppnor/bogen in. suck, gav upp. men sen i galoppen fick jag hjälp att hitta rätt känsla och form och det och då kändes det bra. jag blir för bekväm och rider .. bekvämt. måste börja utmana mig själv mer. shape up!

hade ett fett långt möte. men skön stämning. alla funkade på samma våglängd och inga sura miner och dumheter, haha. så känns som att vi lyckades vara effektiva i alla fall. massa möten på rad nu så vi kan vara helt klar med showen typ en vecka innan. blöh, hatar att planera den. man får alltid skämmas när den ändå floppar, hahaha.

måste gå och sova nu. blev jobb imorrn också. och så trött som jag var imorse är det nog bäst att få så många sovtimmar som möjligt :)
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hj jag undrade om fu kunde skriva lite fakta om tiamo? Skulle bli jätte glad!:)

Svar: Oj, vet inte vad jag skulle skriva då. Men fråga mig allt du vill veta så ska jag försöka svara :)
Jessica

2012-10-04 @ 14:45:23
URL: http://almaochebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide