aiming for the impossible

hej, hej, hemsk mycket hej
det är så himla skönt att vara någorlunda morgonpigg. har varit det i flera dagar. älskar visserligen att sova, men om man går och lägger sig typ lite tidigt är det hel fint att inte måsta sova bort dagen :) och så är det såklart lättare att kliva upp när hela huset också vaknat. förutom dogge, han sover fan längst, haha.


tiamo och jag hoppar barris lite inför en luciashow :)


igår var jag på stan och handlade faktiskt upp över tusen spänn. föll för grupptycket. jag är alltid så snål. sen hoppade jag med tiamisen på träningen. det gick bättre än innan. skönt att det går lite framåt i alla fall, annars känns det ju förjävla hårt. ska försöka börja sätta upp små delmål jag vill nå inom en viss tid.
på kvällen var jag och jossi runt i gällivare och handlade lite och hyrde film. fick på seriöst åka runt hela stan. kollade sen en skräckis. som inte var så jätteläskigt då man visste vad som skulle hända ändå. nightmare on elm street typ.


marro, guran, jag och mitcha innan en julaftonstur för länge sen.


ska strax börja bege mig mot stallet. jossi har fått låna mitcha och jag guris. så vi ska rida ut tänkte vi. hoppas det är bättre efter stigen nu och inte lika halt. mysigt, länge sen jag red ut ordentligt. händer så sällan nu för tiden, trist. senare nångång ska jag också rida lektion :) aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide