keeping distance

hej, hej, hemskt mycket hej
varför tar det så länge innan någon uppfinner en fjärrkontroll för livet? jag väntar. jag vill ha alla finesser som paus, tillbakaspolning, framspolning, ja ni vet.

känner hur det spirar negativ energi runt mig. både genom andra och mig själv. är omringad av energislukande homo sapiens som bryter ner en långsamt. nej, hoj. önskar att någon uppfinner tankeläsning åt mig också tack. så kanske jag förstår mig på folk, i allmänhet. för just nu har jag ingen aning. är lite lätt förvirrad skulle man kunna säga.
det kommer inte bli som förut. men startar man en mordbrand får man också räkna med att det tar lång tid att släcka. speciellt om man eldat på med mer bensin där emellan. jag säger upp mig som vän, barn, elev, förebild, yadiyadi och hela listan därefter.

lite positivt finns ju också .. jag har äntligen fått en ny telefon som verkar helt okej. det gick bra att rida dressyr med ronny igår. josefin åker tillbaka till oxle imorrn .. :)

avslutar med bland det bästa jag hört.
inställning åt fel håll, men det passar in så bra.
det finns inga vänner, det finns bara ögonblick av vänskap! 
heeeeeeeeeejdö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide