sing it for the crowd

hej, hej, hemskt mycket hej
har som varit utan dator ett bra tag. fint att man har wifi på telen så man kan underhålla sig litegrann. det går dock inte att blogga med den. typiskt när jag haft en massa lust. min dator är fortfarande stendöd. mammas blev ju lagad, men krascha igen efter kanske en vecka. så får se hur länge den håller nu då ..

mitt minnescentrum i hjärnan är nog skadat eller glappt för minns inte mycket från tiden som gått. vi har i alla fall varit i luleå och gymkhanamästerkap. som RKD tog hem! vi är bäst. trevligt trots allt, men jobbigt för gammelhjärnan.

har tagit hand om stjärnorna sen förra lördagen. gurra har hjälpt och haft olle några av dagarna. men så fin som han var när jag red honom hade jag inte tackat nej till att rida honom varje dag fast. valle har också varit fin. men han är svårare. eller klart det är lätt att bara köra runt. men svårt att rida honom så som jag vill ha honom. men det tog sig dag efter dag. galoppen är alltid svårast. men jag vet att vi kan så det är bara att kämpa och hitta känslan. och båda psykpigga ute, hihi. dom är bäst! men nu har lotta kommit hem och vill nog ha tillbaka dom. fast fick mig en extra dag, så imorrn är dom mina igen ;)

jag önskar mig en egen häst, ja tack! fast helst ett nytt liv. hade velat plocka ihop delar från olika folk. hade tagit det jag hade velat ha och sen fått känna mig nöjd resten av livet. fan å, varför var det ingen som berättade att livet inte är tänkt att vara enkelt. då hade jag hellre blivit en fågel eller nått istället. för visst fick man välja? aja, skitsamma.

nu har det spårat ur, hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide