not okey

hej, hej, hemskt mycket hej
kom för en stund sen på nått roligt jag tänkte skriva om. sen glömde jag bort det lika fort. sen kom jag på en annan grej jag ville skriva om, men den hade varit för personlig. hade jag skrivit om det hade det kännts som att springa naken runt stan eller nått liknande ;)

gör väl som vanligt då, ordbajsar så att intresseflaggan vajar utan dess like.
ehm, jao, i onsdags hade vi lite markarbete. fick cam och det brukar ju inte gå så bra för oss när det involverar hinder, stora som små, haha. men det var skillnad nu. han härjade inte alls och accepterade det jag gjorde där uppe. kändes som att han var hårdare nu, inte så kinkig som tidigare. så jag får vara nöjd :)

i torsdags hade jag en hästlektion, några som inte ridit så jättelänge tror jag. dom var fräsiga. så det var ganska roligt. men någon ridlärare är jag verkligen inte, och kommer nog aldrig bli, hihi.


idag var vi ut och körde med mitcha. hon var inte lika på hugget som sist i början. men speciellt på hemvägen gick det undan. körde mot abborr och vände sen och tog galoppsträckan tillbaka. hon är så himla söt den gamla skrutten, och det är så kul när hon hela tiden går med spetsade öron och frustar nöjt.

har kollat tv och gjort ingenting. är ensam hemma hela helgen. både skönt och inte. ska sova jättelänge imorgon och göra så lite som möjligt hade jag tänkt. haha, nämen nästan kanske. vill att det ska bli måndag snart, men bara om något riktigt bra hade hänt tills dess. men chansen är nog inte så stor, damn. man ska inte börja hoppas, men man gör det i alla fall och sen är det alltid lika tråkigt när det inte går ens väg. pheh. well, ska väl fortsätta slötitta på hockeyn i guess sen sussa.
krångla inte till det, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide