Round it goes

Hej, hej, hemskt mycket hej
Som jag skrivit tidigare så är det inte lika kul att blogg när man är hemma. För just nu händer det verkligen inget speciellt om dagarna. Och vet inte vad jag annars ska skriva om än dagarna som går, haha.


Fick gamla bilder av Jh på fina Maddis. Hon är lite saknad.


På senaste har jag varit lite i stallet och gjort lite olika. Tagit hand om Nalle en dag, sen har jag tagit hand om Tiamo. Har också friserat en hel del manar. Klippt Tiamo, Jesse och Luettes. Ryckt Casper och Camerons. Så mina fingrar är lagomt slitna nu, haha.
Har varit ganska skönt att bara vara i stallet och göra lite av varje som man känner för :) Men nu börjar ridlektionerna nästa vecka, så jag är taggad till tusen inför tisdagen och hoppträning!

Men först mission till Piteå på fredag för att hämta hem något spännande. Och sen har jag Nalle och Nusse till helgen och det blir mysigt. På måndag kör jag lite jobb också.
That's about it, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide