You get what you give

Hej, hej, hemskt mycket hej
Idag har jag bara haft Cameron på schemat. For dit efter tre eftersom han och Donder ändå går ute tills dess. Men idag hade dom fått äta em ute så då chillade jag runt och gjorde ingenting ett bra tag så dom skulle få sin utetid.
Borstade och red sen ut. Red stigen åt vänster idag istället och vände sen efter banken. Som dom andra dagarna skötte herrn sig utmärkt. Men fortfarande sugen på lite bus, och helst av allt öka gångarten ;) Han snubblade lite idag igen när han började trava av sig själv. Tror han har lite långa hovar kanske. Dom såg i alla fall rätt så slitna ut. Fast man vet ju aldrig ..


Det fick bli två jättegamla bilder på Nusse som fanns i arkivet ;)


Fixade klart efteråt. Kvällmockade också åt både han och Dondis och fyllde på vatten inför natten.
Hade faktiskt ett par ridbrallor idag som jag typ använt en gång tidigare i mitt liv. Fast har ägt dom hur länge som helst, men dom har legat längst in i skåpet och sett fina ut. Nämen, det värsta är att dom är beigea. Inte riktigt min färg. Ljusa färger är inte mina färg. Det ska vara svart helst, hehe. Och sen ser man ju ännu tjockare ut i beige. Men tänkte så att alla runt i kring vet ju redan hur fet man är, så sprolla om man byter färg på brallorna, haha.
Och jobbigt nog var dom supersköna att rida med. Kanske för att dom är typ nya och mjuka. Och egentligen för långa. Så funderar starkt på att börja använda dom. Meen, det är ju det med färgen, suck. Får se hur det blir, hahaha. Ilandsproblem igen!


Imorrn ska jag upp och jobba litegrann. Så bäst att inte vara vaken för länge så jag missar väckarklockan. Borde passa på att göra bort några av alla mina grejer på to do-listan när man ändå vaknar tidigt och har hela dagen på sig ;) Nåja, tjinghejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide