That's not gonna hurt him

Hej, hej, hemskt mycket hej
Gick och la mig dösent igår. Skulle sova i Jossis skitstora säng med henne, men hon har kläder och skrot över hela rummet och sängen så det kändes inte så fräscht. Och i pappas rum kan man inte sova för han snarkar .. Så jag tog lilla soffan. Men som tur var somnade jag ganska fort för jag var så trött ;)

Spelade massa xbox kinect igår. Fy vad skoj det var, men tröttsamt efter ett tag. Körde först hästhoppning, och höll på garva ihjäl mig. Man gör så att hästen galopperar snabbare genom att vifta med armarna, sen när hindret kommer så ska man själv hoppa. Ser så jävla kul ut. Och jag var inte speciellt bra kan jag lova. Men dom körde svåraste banan och så hade dom andra kört massa innan ju ;) Sen spelade vi nå adventurespel, haha, gud vad roligt.

Imorse vaknade jag ganska tidigt. Ingen annan hade vaknat, det är ovanligt att jag är först ;) Dogge kom i alla fall och myste en stund med mig. Upptäckte efter ett tag att det var hockey. Sverige mot Ryssland. Och Sverige spelade grymt bra, dom vann och det var en kul match att se.
Vart på stan i Ockle en sväng. Sen var vi ut med Dogge och hans kompis Zodiak, en bautastor rottweiler. Så söt. Man kan bara älska stooora hundra med stora, söta tassar. Gick sen till en hundgård där dom fick vara lösa och busa lite. Tråkigt nog har det snöat lite här idag. Så det är ganska slaskigt och blött överallt.

Kollar nu hockey igen. Dock Luleå - Jokerit. Luleå leder, JG storspelar as usual so far. Men en och en halv period kvar ungefär. Spännande.
Okej, jag jinxa det lite. Nu står det 2-1 och Luleå ligger dåligt till.

Ska nog testa på fler kinect sporter idag, haha. Svonka är bjuden på tjejmiddag eller nå så får roa mig själv. Fast trött som vanligt så somnar nog ändå, hehe. På återskrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide