lost and invicible

hej, hej, hemskt mycket hej
känner mig bitter idag. eller inte hela tiden. men när jag tänker på vissa saker och personer känner jag mig jävligt irriterad. och vad gör man inte då hela tiden, jo, man går tillbaka och tänker på idioterna. what's up with that? kan man inte bara få tänka på bra-a saker. men jag är ju som sagt kungen av att bara tänka på det dåliga och negativa och det jag stör mig på. inte en speciellt god egenskap vill jag lova.

har ångest över att måsta jobba imorgon. det är egentligen inte så jobbigt, men om man hade fått välja så hade jag utan tvekan valt att sova till tre på eftermiddagen och sen bara legat på rygg under täcket och kollat på min stjärnhimmel i taket.



har funderat på en sak. jag är ofta ganska snabb att döma folk. men jag är också den första att kunna ändra åsikt om personen om det visar sig att man haft felaktiga fördomar. jag är ganska lättirriterad och öppnar käften innan jag hunnit tänka efter. jag säger gärna vad jag tycker, även om dom flesta nog skulle önska att jag höll det för mig själv. jag tror jag kan framstå som ganska elak. kan säga elaka saker (till dom jag känner), men inte mena dom som elaka. typ hej tönt, och jag kommer ihåg hur jäkla dåligt du red förut. det jag egentligen menar är hej min kompis, och tänk hur himla mycket du utvecklats och hur duktig du är nu. do you get it? men sure, jag är faktiskt ganska elak på riktigt också, hehe. fan, varför började jag skriva sådär? det jag egentligen tänkte säga var att jag tror jag ska försöka tänka efter innan jag säger och gör saker. försöka bli en bättre människa. jag tycker mycket om andra osv osv, men tänk vad alla andra ska tycka om mig. jag är nog värre än vad jag själv tror. fast ibland tror jag att folk tycker jag är värre än vad jag är.

jag är nog trött, för jag fattade inte vad jag innerst inne ville ha ut av den där texten. skitsamma, man får lära sig läsa mellan mina rader om man vill ha ut nått vettigt av mig ;) ehm, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide