a big house where we both could live

hej, hej, hemskt mycket hej
åh, hade en hel del att skriva här trodde jag när jag öppnade upp sidan. men det visade sig att allt försvann. nu har jag ingenting alls speciellt att skriva om. en massa jag vill ha sagt, men det är alldeles för spännande för den här bloggen ;)

inväntar kvällen. ska kolla mello med mamsen. upp tidigt imorrn igen.
blöh, är så himla omotiverad till allt. typ ridning, massa viktiga saker osv osv. otroligt omotiverad till livet. vet vad det största som drar ner mig är, men det är inte det lättaste att ändra. hade garra tagit mig mer än två år och jag är inte en någon med bra tålamod och som kan vänta. resultat ska ses och komma snabbt annars lessnar man.
hejdåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide