waiting for a chance

hej, hej, hemskt mycket hej
sitter här sjuk och snorar. nyser jag får mamma snabbt komma till undsättning med papper, haha. tagit en, eller två eller tre ipren så nu känner man sig lite mer mänsklig.
mamma tyckte jag skulle stanna hemma idag igen och vila bort sjukan så den försvinner ordentligt. tänkte känna efter på morgonen om jag skulle fara. men när jag vaknade vid nio kunde jag inte ens minnas att mamma väckt mig vid sex, hehe. så jag somnade om och kunde sova riktigt skönt i flera timmar till.

känner dock av febern litegrann ännu. men den känslan borde försvinna helt snart. blivit övertalad att ta ett bad. inte det roligaste jag vet. jag vill ligga där länge och sova, men då kan man drunkna och det är inte så bekvämt. och annars är det så långtråkigt att bara vara där. men blev mutad med att mamma renbäddar och dammsuger mitt rum medans och massa sånt exklusivt. haha, då är man ju tokig om man inte tar erbjudandet ;) så tar väl med mig en bok jag lånat av jossi som hon tjatat om är så bra. bara det att jag är redan nog varm och plus ett varmt bad .. jag kommer svimma ;)

nåja, på återskrivande. hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide