it gets harder every day

hej, hej, hemskt mycket hej
precis som rubriken antyder .. life sucks and so do i.
kul att google är det smartaste på länge, det är bara att googla några symptom man råkar ha och så hittar den bra information åt en. dock kan resultatet bli något man inte riktigt ville ha, men man får tydligen inte bestämma allt här i världen ;) och innan jag hade berättat vilken åkomma jag mycket troligt har, haha, innan jag ens hade erkänt det helt och håller för mig själv. men bara för att 97% av symptomen stämmer in behöver det ju inte betyda något. och jag är typ hypokondriker anyways så ..
oavsett så är det något som inte riktigt stämmer. kanske bäst att inte själv hitta på cpskador och sånt. men något är inte som det ska. lika att lära sig leva med det.



idag har inte varit min dag alls, eller på senaste har det inte varit mina dagar alls. brukade alltid förut tänka never good enough. och det är precis så det är. det spelar ingen roll vad jag säger eller gör, det är aldrig bra nog. den bygger upp en för att sedan själv kunna rasera, för att sen bygga upp igen och rasera allt på nytt. önskar jag var lite bättre att uttrycka mig i ord. och kom ihåg, jag skriver det här för min egen skull, för att skriva av mig lite. ni får tycka vad ni vill. where did i go wrong liksom .. trött på att inte fatta och kunna acceptera att livet inte är tänkt att vara lätt, det är inte tänkt att man alltid ska få som man vill, det är inte tänkt att folk ska kunna läsa dom tankar man vill ha lästa. i'm perfectly imperfect. shit nu är jag snurrig alltså, haha. ja ä int bitter, nejdå.

sometimes i'd like to have someone who gives a fuck. måste till stallet och ha lektion, idag vill jag inte. inte alls. so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide