bend it back and break it off

hej, hej, hemskt mycket hej
känns skönt att ha fått internet igen. man blir nästan beroende ;) nä, men det är skönt att kunna uppdatera lite och uppdateras. såg på fejs hur många som skrivit om emil. sad story. själv kände jag inte honom, bara hans syster, men minns när vi var små på en affär. då hade han gått fram och bitit mig i kinden. och vi kände liksom inte varann alls, hehe. så det är alltid det jag tänker på när jag tänker på han.

nåväl, hängt i stallet och varit och käkat. imorrn far vi till östersund. längtar som fan att få dricka vatten! men vi far först kring två. olle ska nog ridas hära och det innan. hm, har nog inte desto mer att skriva nu. skrev ju av mig ganska mycket i förra inlägget, hehe. fred ut!

Kommentarer
Postat av: Inko

Jag hittade din trevliga blogg via Bloglovin. Kul med en Gällivarebo bland övriga :)



Kommer att kika in fler gånger

2011-07-20 @ 01:26:17
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide