don't be a fool

hej, hej, hemskt mycket hej
jävla i-landsproblem man kan ha. vattnet här på näset smakar inte så bra. vilket jag minns att jag gnällde över förra året när vi var här. hade dock förträngt det. dom har egen brunn, men vattnet är inte dåligt, det smakar bara mysko. bortskämd med bästa gällivarevattnet!



och såklart så är jag jättetörstig hela tiden. tänker bara på hur gott det hade vart med kallt vatten. har fått dricka lite läsk, och juice som tog slut för snabbt och lite sockersaft som jag inte riktigt gillar. och ingen av dessa gör ju en otörstig som vatten. phu, snacka om att hitta sig små problem om man inte redan har några ;)

har i alla fall fyllt min flarra nu för jag står inte ut med törsten. försöker dricka stora klunkar så går det bättre. men tänker hela tiden på halvbrunt sjövatten när jag känner smaken, haha. jobbigt kräsen eller vad ;) tjing

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide