get inside your head

hej, hej, hemskt mycket hej
passar på att lyssna på youtube när jag har någolunda snabbt internet som inte hackar. hittat flera låtar som jag gillar skarpt, men dom finns inte på skitspotify. typiskt, nu när jag får vara inne på jossis som har premium eller vad det nu heter ;)

men tänkte bjuda på låten som går på repeat nästan hela tiden. this song is freakin' addictive! har ni hört den förr? did you like it? jag kommer då spela sönder den inom kort, haha.

har dock massa mer som bara rullar på, men orkar inte lägga upp alla, hehe. världens örongodis :) enjoy!



Kommentarer
Postat av: soffi den bästa!

haha lyssnar också på den hela tiden sen när du sa att den va bra, har den som ringsignal också!:D

2011-07-21 @ 16:11:59
Postat av: Jk

fybubbelen vilken bra musiksmak vi har ;)

2011-07-21 @ 23:41:08
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide