I'm on my own

Hej, hej, hemskt mycket hej
Sitter i bilen på väg hemåt. Eller mot Piteå i alla fall. Kommer inte orka köra hem ikväll inte. Men det blir väl imorgon någon gång skulle jag tro. Tråkigt att köra hem ensam bara.

Uppdaterar mer om tävlingen sen när vi är framme i Hortlax. För jag har lånat Bjarnes kamera och fotat lite. Så med lite tur får jag över dom till min data och kan publicera med lite bilder :)

Börjar nästan bli lite åksjuk känns det som. Vägen har varit så kurvig ;) Haha, ska ta en choklad och dricka vatten så går det kanske över. Haha.
Just nu kör vi igenom Storuman. Alltså en bit kvar med andra ord. Men på återskrivande då. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide