what's that noise

hej, hej, hemskt mycket hej
har klarat natten i stugan. gick ganska bra. kändes bara lite jobbigt att somna, men var ganska trött så det gick nog ganska fort ändå. vaknat ett par gånger. klev upp vid sex för att dra ner rullgardinen eftersom solen värmde som fan. sen har jag tvingat mig att somna om hela tiden. men vid halv tre bestämde jag mig för att vakna till liv.

ska nog börja klä på mig och dra ner till macken och köpa frukost eller vad det nu blir. kanske provar gå in på det md's och drar nå käk. vet inte om det blir att fara till hortis idag eller så. men ska nog ta en prom genom byn först, prova duscha och sen lova jag att komma förbi emmy och dom.
nåja, på återskrivande. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide