black hole sun

hej, hej, hemskt mycket hej
idag klev jag upp dötidigt och gick till stallet. gav hästarna en tuss hö och gick ut till hagarna med vatten. sen ut med alla tre. hann också mocka valles box medans dom åt. sen gick jag raka vägen till sängen och snarkade en stund till :)
klev upp vid tio i alla fall och åt lite fil. sen ut i stallet och mocka dom andra boxarna. tog in djuren och började göra olle klar för ridning. han var vild så han fick typ inte hoppa. sen hade han rymt från lotta och dragit några repor på gräsbanan. haha, sen gjorde han det en gång till. jävla tok! men nog hade livet varit tråkigare utan super olle och hans påhitt, haha ;)
borstade och gjorde klar qajsa. haha, väldigt charmig häst. lite sådär trög, fast ändå inte. sen red lo henne och jag spolade av olle. borstade och gjorde klar valle. han hade rullat i sin sandplätt i hagen. det gick inte att få bort nått nästan. det bara dammade och dammade. men valle var nöjd ;)


 random gammal bild från -08 på olle och valle.


drog och handlade käk medans sista hästen trimmades. kom sen tillbaka och spolade av qajsa och donade lite medans kocken förberedde maten. käkade fullkornsmackisar och veggobullar. mums, hade glömt hur gott det är med veggo!
tillbaka in i stallet och smorde upp allt osv. räknade ut hur mycket mat som ska med till hästarna. phu, en hel del att packa imorrn. och en massa att göra.
ska försöka sova nu, för annars kommer jag garra inte orka vakna imorrn, hehe. blir lite dåligt med bilder tror jag. kanske använder några gamla. men det suger att inte ha någon kamera! :( godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide