i stop the whole world

hej, hej, hemskt mycket hej
jag har en liten fråga som jag gärna vill att ni svarar på. gäller alla mina 3 läsare!

ska jag börja skriva ordentligt, typ inga fula förkortningar, stor bokstav i början av meningar och namn? eller stör ni er inte på att jag bara använder små bokstäver? kanske jag som har jobbiga funderingar bara.



egentligen är jag värsta skrivpolisen och hatar särskrivningar, felstavningar osv osv osv osv. men på gamla dar har jag blivit förslappad. speciellt sen jag sluta skolan. då blev jag faktiskt dummare också. har alltid tyckt det är fult när folk skriver med små bokstäver. vääldigt allergisk mot när folk inte skriver sina namn med versaler i början. men här i bloggen har jag nog alltid skrivit med bara små. för det är lättast. då går det fortast! meeeeen, man tror kanske att det är en liten unge som skriver då? så snälla, ett svar kan jag väl få? :)


Kommentarer
Postat av: vanja

haha va du har funderingar, jag har då inte ens tänkt på dina små bokstäver men de är väl för att ja är likadan så fortsätt som du alltid gjort tycker då jag =)

2011-07-22 @ 10:47:53
Postat av: MJ

Skriv nu ordentligt JK ;)

2011-07-22 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide