Don't stop for a minute

Hej, hej, hemskt mycket hej
Hehe, inte tänker man så himla mycket på om det är versaler i början av meningar. Inte då när jag skummar igenom mina inlägg, haha.

Gick upp samma tid som igår ungefär, chill. Sen ut i stallet och göra klart allt i vanlig ordning.
Båda hästarna rastades. Ponny först idag. Lydiorna i topp i NM:et kategori D, roligt :) Synd bara att inga Gällivarefolk är här. Tråkisar.

Båda bästdjuren gick 140 cm idag, en A:1a.
Olle först. Vi gjorde något som vi annars inte haft en tanke på att göra. Vi bytte bett under en tävling! Provade pessoa. Ingen hit inne på tävlingsbanan med höga hinder tyckte lilla Ollemannen. Det lät som att dom rev varenda hinder ungefär, men dom hoppade inte färdigt, utgick.


ni får en dassig bild från SGT -10 på vinnar Lydia, orkar inte leta nå annat ;)


Valle hade ner två hinder, 8 fel, så ingen omhoppning för honom. Hans första 140 för i år faktiskt. Så med lite mer höjd i kroppen blir det nog bra. Och om man inte är så het också ;)
Hann inte se någon av dom idag. Tråkigt med så få emellan att man inte hinner det, hehe. Men imorgon går dom olika klasser så då ska jag väl åtminstone hinna se båda två.

Varit ganska varmt och halvsoligt på fm. Sen kom en liten skur, och sen kom det ösregn, sen blev det sol och sen kom regnet igen. Och då slutade det inte. Det bara vräkte ner och tillslut började det åska. Jävla rejäla blixtar det kom. Tur man har en regnjacka ;)

Nä, bäst att sova. Det är ju trots allt jag som ska fodra imorgon.
Kanske uppdaterar på vägen hem, annars får ni klara er utan mig ;) Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide