between the lines

hej, hej, hemskt mycket hej
igår var vi och kollade studentbalen på dunka. blixt, åska och regn öste ner ett bra tag, men just innan studenterna kommer blir det strålande sol. snacka flyt. vi gick i alla fall både upp till björnis och sen ner till parkeringen. någon av mina fellows fick den ljusa idén om att det skulle vara närmare att gå i liftbacken eftersom den är rak. bara det att dom nog inte tänkte på hur jävla brant liftbacken är ;) nåja, upp kom vi allihopa.



idag var vi och kollade grundalen. och det strålande vädret höll i sig hela dagen.
håller en tumme att sommarvärmen fortsätter. för då ska jag börja vända dygnet och inte sova bort hela dagen. men det är ju så skönt när man ändå vet att man inte har något speciellt inbokat.


akta två töntar!




imorrn har jag en häst att ta hand om. hade gärna ridit till abborr och doppat tårna eller så. men återstår att se hur sällskapet planerar. sen har jag nog inget annat för mig. kanske jag går upp för dunka igen för att få bort lite av värken i röven och fotlederna ;) haha, tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide